Thursday, December 18, 2008

A Little Stitchy (geeky) Gift For Myself

Here's a little indulgence I allowed myself as an early Christmas gift. I spotted this Stitchopoly game at Hobby Lobby a couple of weeks ago. When it first caught my eye, I kinda thought, "Oh, ha! Lookie there - it's Monopoly but for stitchers. Cute."

Then I picked it up.

And I started noticing things like ... Lazy Daisy real estate and ....

the details on the packaging and ....

the unbelievably awesome game pieces that are teeny DMC goodies.

I immediately stashed it in my cart. It was the only one on the shelf, I'd never seen it before, and I figured I could at least walk around with it for a while before I decided if I would splurge and get it for myself. I thought about putting it back and dropping hints to my husband, but then I realized that a) he probably wouldn't get the hints or b) if he did get the hints, the game might not be there when he went back. I decided not to risk it and went ahead and brought it home.


Isn't it beyond rad? Now to just find some equally geek-a-liscious friends to play with me .... anyone? (more pictures over on Flickr)

22 comments :

  1. oooooooooh that looks so fun! Love Monopoly ... although my father admits to robbing the bank on a regular basis when we were little!

    ReplyDelete
  2. woah - that is AWESOME!! What a great find!

    ReplyDelete
  3. I love it! I don't think it's geeky at all!! :)

    ReplyDelete
  4. That is so perfect! Lazy daisy river! I don't think its at all geeky!

    ReplyDelete
  5. I wish I could come over for game night Rach! Congrats on your find & its purchase in the long tradition of "look what you got me for xmas honey" shopping that is done for us, by us but is actually from the man in our life :)

    ReplyDelete
  6. It teaches the stitches too?!

    ReplyDelete
  7. That is awesome! I so want one, and one to send to someone for Christmas. Oh man, I'm going to have to be on the hunt now.

    ReplyDelete
  8. Awwww, i wanna play, i wanna play!! :)

    ReplyDelete
  9. Rachel, I will TEWTALLY play this game with you. Is there a place we can play and drink cocktails?

    ReplyDelete
  10. This is totally awesome! I SEW want to play!

    ReplyDelete
  11. I totally despise Monopoly..probably because some either cheats or gets all anal about the rules..lol

    This one looks fun though!

    ReplyDelete
  12. Where do you live, I want to play! LOL

    How wonderful, I have never seen this before. Hmmm off to scour eBay!

    ReplyDelete
  13. I totally LOVE this! I bought Photopoly a couple years ago and made it a family tree for my grandson. Good for you giving this to yourself for Christmas. When can I caome and play???

    ReplyDelete
  14. It looks like something you created!!! Awesome!

    ReplyDelete
  15. LOL I was just at Hancock Fabric on Sth Lamar and saw the game and immediately thought of you. Hadn't read your blog then either!

    ReplyDelete
  16. Fantastic! I'd zip on over and play in an instant, if it were possible of course :)

    ReplyDelete
  17. LOL! I think it's wonderful. I actually put it back on the shelf, because while I thought my stitch group would love the IDEA, no one would be able to stop stitching long enough to actually PLAY! I may have to go back and get a copy now...

    ReplyDelete
  18. Okay, I just got waaay too excited about that :) Awesome!!! I'm a board game geek so this couldn't be more perfect :)

    ReplyDelete
  19. I have seen this but never gotten it because I wasn't really sure about it. I thought it might be a little too 'old fashioned' for me. But, now after seeing your pictures, I gotta get one, if for no other reason than the game pieces! They are too cute!

    ReplyDelete

Thank you so much for your comments! I read every single one of them. I do my best to respond when I can.

Have fun and be nice! :)
XOX
Rach